Σταματίνα Σταθοπούλου, PhD

 

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, PhD

Eλευθερίας 5, Αγία Παρασκευή, 153.42, Αθήνα

e-mail: tinastath@mailcity.com

 

 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

– Μεταδιδακτορική θέση μερικής απασχόλησης, Εργαστήριο Εγκεφαλογράφησης, Drexel

University, Philadelphia, (Αύγουστος 2003-Αύγουστος 2004).

– Μεταδιδακτορική θέση μερικής απασχόλησης, Ινστιτούτο Έρευνας σε Γνωσιακές Επιστήμες,

University of Pennsylvania, Philadelphia, (Αύγουστος 2002-Αύγουστος 2003).

– Master of Science Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Θεραπεία ζεύγους και οικογένειας, Chestnut

Hill College, Philadelphia, (Αύγουστος 2002-Αύγουστος 2004), βαθμολογία 3.98/4.00.

– Διδακτορικό Πειραματικής Ψυχολογίας, University of Tennessee, Knoxville ( 2002),

βαθμολογία 3.94/4.00

– Master of Arts Πειραματικής Ψυχολογίας, University of Tennessee, Knoxville (2001),

βαθμολογία 3.92/4.00

– Bachelor Ψυχολογίας, Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος, Αθήνα (1997), βαθμολογία 3.24/4.00

– Licence de Lettres Modernes, παράρτημα Αθηνών, Universite de Paris IV- Sorbonne (1997).

– Δίπλωμα Πανεπιστημιακών Σπουδών, Deug 2ος χρόνος, Lettres Modernes, Universite de Paris

IV-Sorbonne, (1995-1996).

– Δίπλωμα Γαλλικών Σπουδών, Sorbonne III, (1993) και Sorbonne II, (1991).

– Δίπλωμα Superieur III, (1988), Superieur II, (1987) και Superieur I, (1986).

– Πτυχίο Πιάνου, Εθνικό Ωδείο Γλυφάδας (1994), βαθμολογία “Πολύ Καλά”.

– Απολυτήριο, 2ο Λύκειο Γλυφάδας (1990), βαθμολογία 18.1/20.0.

 

 

ΕΡΕΥΝΑ

Δημοσιεύσεις

– Angelakis, E., Lubar, J.F., Stathopoulou, S., & Kounios, J. (2004). Peak Alpha Frequency: an

Electroencephalographic Measure of Cognitive Preparedness. Clinical Neurophysiology, 15(4),

887-897.

– Stathopoulou, S., Lubar, J., Angelakis, E., Kounios, J. (2003). EEG Patterns of TBI Patients

with Attentional Deficits during Cognitive Tasks and Second Resting Baseline. International

Journal of Psychophysiology (Υπό εξέταση).

– Stathopoulou, S., & Lubar, J. (2003). EEG Differences in TBI Patients with Attention Deficits

after Cognitive Rehabilitation. Journal of Neurotherapy, 8 (2).

– Angelakis, E., Lubar, J. F., Frederick, J., & Stathopoulou, S. (2001). The Role of Slow-Wave

Electroencephalographic Amplitude Measures in Reading. Journal of Neurotherapy, 5(3).

– Stathopoulou, S., & Lubar, J. (2000). EEG Changes on TBI Patients with Attention Deficits

after Implementation of Cognitive Rehabilitation Using a Computerized Program for

Attentional Skills. Journal of Neurotherapy, pp. 11-12.

– Stathopoulou, S. (1999). Eyes-Open Baseline Before Tasks versus Counterbalanced with Tasks.

Journal of Neurotherapy, 3(3-4), p. 57.

– Vanlandingham, P., Frederick, J., Stathopoulou, S., & Angelakis, E. (1999). Correlation of

the Eyes-Closed Data with the I.V.A., WAIS-III and Woodcock Johnson Tests. Journal of

Neurotherapy, 3(3-4), pp. 55-58.

 

Συνέδρια

– Προφορική παρουσίαση: “Peak Alpha Frequency Neurofeedback Training for Cognitive

Enhancement in the Elderly: A Pilot Study”, Angelakis E, Kounios J, Stathopoulou T, &

Frymiare J (2004), 12th Annual Conference of the International Society for Neuronal

Regulation, Ft. Lauderdale, FL, (Αύγουστος 2004).

– Poster: “EEG patterns of TBI patients with attentional deficits during cognitive tasks and

second resting baseline”, Annual Conference of Cognitive Neuroscience Society, NY, (Μάρτιος

2003).

– Poster: “An electroencephalographic measure of cognitive preparedness”, Efthymios Angelakis;

Joel Lubar; Stamatina Stathopoulou; John Kounios, Annual Conference of Cognitive

Neuroscience Society, NY, (Μάρτιος 2003).

– Poster: “The spark of insight: Electrophysiological correlates of the Aha! Experience in problem

solving”, John Kounios; Mark Jung Beeman; Stella Liu; Jennifer Frymiare; Efthymios

Angelakis; Stamatina Stathopoulou, Annual Conference of Cognitive Neuroscience Society, NY,

(Μάρτιος 2003).

– Poster: “Temporal and spatial loci of concreteness effects in semantic memory”, Ken McRae;

Jennifer Frymiare; Efthymios Angelakis; Stamatina Stathopoulou; Alana Paivio; John Kounios,

Annual Conference of Cognitive Neuroscience Society, NY, (Μάρτιος 2003).

– Προφορική παρουσίαση: “ EEG patterns of TBI patients with attentional deficits during

cognitive tasks and post-tasks resting baseline”, Annual Conference of the Society of Neuronal

Regulation, Phoenix, AZ, (Σεπτέμβριος 2002).

– Προφορική παρουσίαση: “Alpha decrease differences in the left hemisphere injured traumatic

brain injured patients with attention deficits after cognitive rehabilitation”, Annual Conference

of the Society of Neuronal Regulation, Monterey, CA, (Οκτώβριος 2001).

– Poster: “EEG differences during cognitive tasks in traumatic brain injured patients with

attention deficits after cognitive rehabilitation”, Annual Conference of the Association for

Applied Psychophysiology and Biofeedback, Durham, NC, (Απρίλιος 2001).

– Προφορική παρουσίαση: “EEG differences in traumatic brain injured patients with attention

deficits after cognitive rehabilitation”, Annual Conference of the Society of Neuronal

Regulation, St. Paul, MN, (Σεπτέμβριος 2000).

– Προφορική παρουσίαση: “Eyes-open baseline before tasks versus counterbalanced with tasks:

coherence”, Annual Conference of the Association for Applied Psychophysiology and

Biofeedback, Denver, CO, (Απρίλιος 2000).

– Προφορική παρουσίαση: “Eyes-open baseline before tasks versus counterbalanced with tasks”,

Annual Conference of the Society of Neuronal Regulation, Myrtle Beach, SC, (Σεπτέμβριος

1999).

 

Αδημοσίευτες Ερευνητικές Εργασίες :

– Koumi, Y., Angelakis, E., Rocka, E., Kaklies, M., Stathopoulou, T., Spatha, M., Theodoridou,

K. (1997) “Teachers’ perception of low-achieving students”.

– Stronzou, A., Stathopoulou, T., Angelakis, E. (1997) “Mood congruence fails with non self-

referenced mood induction” .

– Katsaiti, L., Kalountzi, S., Stathopoulou, T. and Angelakis, E. (1997)”Generation effect in

bilinguals: controlling for selective displaced rehearsal” .

 

 

 

ΒΡΑΒΕΙΑ

– Φοιτητικό βραβείο για το άρθρο: Stathopoulou, S., & Lubar, J. (2003).EEG Differences in TBI

Patients with Attention Deficits after Cognitive Rehabilitation. Journal of Neurotherapy, 8 (2),

October 2003, ($750).

– Science Alliance Award, Τμήμα Ψυχολογίας, University of Tennessee, Knoxville, Μάϊος 2002,

($ 3,000).

– Χρηματικό Βραβείο για τη Διδακτορική εργασία, Τμήμα Ψυχολογίας, University of Tennessee,

Knoxville, Απρίλιος 2002, ($ 350).

– Φοιτητικό Βραβείο για παρουσίαση στο συνέδριο Society of Neuronal Regulation, Οκτώβριος

2001, ($250).

– Φοιτητικό Βραβείο για παρουσίαση στο συνέδριο Applied Psychophysiology and Biofeedback,

Απρίλιος 2001, ($400).

– Φοιτητικό Βραβείο για παρουσίαση στο συνέδριο Society of Neuronal Regulation, Σεπτέμβριος

2000, ($250).
– Φοιτητικό Βραβείο για παρουσίαση στο συνέδριο Applied Psychophysiology and Biofeedback,
Απρίλιος 2000, ($400).

– Φοιτητικό Βραβείο για παρουσίαση στο συνέδριο Society of Neuronal Regulation, Σεπτέμβριος

1999, ($250).

– Ταξιδιωτική χρηματοδότηση, Τμήμα Ψυχολογίας, University of Tennessee, Knoxville,

Οκτώβριος 2001, Σεπτέμβριος 2000, Σεπτέμβριος 1999, ($250).

– Διάκριση, 2ο Λύκειο Γλυφάδας, Αθήνα, 1990.

 

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ/ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

– Εκπαίδευση (20 ωρών), Play-Therapy, Family and Play Therapy Center, Philadelphia, 26-29

Ιουλίου 2004.

– Εκπαίδευση (40 ωρών), Cognitive-Behavioral Therapy, Visitor’s Training program, Beck

Institute, 7-11 Ιουνίου 2004.

– Συμμετοχή σε 10 δίωρα Reflecting Teams of Narrative Therapy, Kilian Fritsch, Ph.D,

Philadelphia 2004.

– Εργαστήριο στη Δυσλεξία, Παιδαγωγικό Τμήμα, University of Tennessee, Knoxville,

Φθινόπωρο 2000.

– Quirks of Coherence Training, Society of Neuronal Regulation, Σεπτέμβριος 1999.

– Combining Exercises and Neurotherapy, Society for Neuronal Regulation, Σεπτέμβριος 1999.

– Continuing Education Certificate (25 ώρες), Society for Neuronal Regulation Σεπτέμβριος

1999.

– Post Conference Advance qEEG Workshop, Society for Neuronal Regulation, Σεπτέμβριος

1999.

– Κλινική Χρήση του WAIS, Ψυχοθεραπευτικό Εργαστήριο για Οικογενειακές Σχέσεις, Ψυχικό,

1997.

– Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες-Διάγνωση και Θεραπεία, Ψυχοθεραπευτικό Εργαστήριο

για Οικογενειακές Σχέσεις, Ψυχικό, 1996.

 

 

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

– Καθηγήτρια (Adjunct faculty) στο προπτυχιακό μάθημα “Child and Adolescent Psychopathology”,
Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, Αθήνα, φθινόπωρο 2004.
– Καθηγήτρια (Adjunct faculty) στο προπτυχιακό μάθημα “Forensic Psychology”,
Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, Αθήνα, φθινόπωρο 2004.

– Καθηγήτρια (Adjunct faculty) στο μεταπτυχιακό μάθημα “Educational Psychology”, Chestnut

Hill College, Philadelphia, καλοκαίρι 2004.

– Καθηγήτρια (Adjunct faculty) στο προπτυχιακό μάθημα “Educational Psychology”, Chestnut

Hill College Philadelphia, άνοιξη 2004 .

– Καθηγήτρια (Adjunct faculty) στο προπτυχιακό μάθημα “Educational Psychology”, Chestnut

Hill College, Philadelphia, φθινόπωρο 2003.

– Καθηγήτρια (Adjunct faculty) στο προπτυχιακό μάθημα “Child Development”, Chestnut Hill

College, Philadelphia, άνοιξη 2003.

– Καθηγήτρια (Graduate Teaching Associate) στο προπτυχιακό μάθημα “Biological Basis of

Behavior”, University of Tennessee, Knoxville, άνοιξη 2002.

– Βοηθός καθηγητή στα προπτυχιακά μαθήματα ” Motivation” και “Learning”, University of

Tennessee, Knoxville, φθινόπωρο 2001.

– Βοηθός καθηγητή στο προπτυχιακό μάθημα “Physiological Psychology”, University of

Tennessee, Knoxville, άνοιξη 2001.

– Βοηθός καθηγητή σε έρευνα, Brain Research Laboratory, University of Tennessee, Knoxville,

φθινόπωρο 1999-φθινόπωρο 2000.

– Ιδιαίτερα μαθήματα της Γαλλικής Γλώσσας, 1990-1998.

– Διδασκαλία της γαλλικής Γλώσσας στο Φροντιστήριο της Αννας Βασιλιάδου, Κύπρου 43,

Γλυφάδα, 1997-1998.

– Εκπαιδευόμενη Ψυχολόγος, κατασκηνώσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες, Πανελλήνια Ένωση

Γονέων και Κηδεμόνων για άτομα με Ειδικές Ανάγκες, καλοκαίρι 1997,1999, 2000.

 

 

ΠΡΑΚΤΙΚΗ

– Κέντρο για Οικογένειες και Σχέσεις (Center for Families and Relationships), 1600 Magee

Avenue, Philadelphia, PA 19149, Ιούνιος 2003-Αύγουστος 2004.

– Ίδρυμα Penn (Penn Foundation), Κέντρο Απεξάρτησης, 807 Lawn Avenue, Sellersville, PA

18960, Ιούνιος 2003-Αύγουστος 2004.

 

 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

– ΠΙΚΠΑ, Βούλας, δημόσιο ίδρυμα διανοητικής καθυστέρησης, αυτισμού, ψυχώσεως και άλλων

διανοητικών ή/ και ψυχικών διαταραχών. Εκπαιδευόμενη Ψυχολόγος υπό την εποπτεία της

Κλινικής Ψυχολόγου Βασιλιάννας Γεωργακοπούλου, Αύγουστος 1996-Αύγουστος 1998.

– Βοηθός Έρευνας της Δρ. Κούμη, Deree College 1996-1998.

– ΚΕΚΙΠΡΟ, Αθήνα, Κέντρο Κινητικότητας και Προσανατολισμού για τυφλά παιδιά και

εφήβους. Υπό την εποπτεία της εξειδικευμένης παιδαγωγού Χριστιάνας Ζώτου, 1996-1997.

– Παιδικό Χωριό SOS, Βάρη, πρότυπο κέντρο ορφανών παιδιών και εφήβων. Υπό την εποπτεία

του παιγνιδοθεραπευτή Στέλιου Βαγιακάκου, εργάστηκα σε δύο ομάδες παιγνιδοθεραπείας, α)

επτά έως δέκα ετών και β) δεκατεσσάρων έως δεκαεπτά ετών, 1994- 1995.

 

 

ΜΕΛΟΣ

International Marriage and Family Therapy Association

American Psychological Association

International Society of Neuronal Regulation